NiRV Jaarcongres

Fysieke en online events

Zorg voor een optimale beleving voor je deelnemers.

Support Your Success!

Je event of bijeenkomst dient gesmeerd te verlopen of het nu fysiek is of online. Je wilt dat je bezoekers een optimale beleving krijgen. Of je nu voor een multinational werkt, een trainingsbureau hebt of bestuurder bent van een beroeps-, branche- of pantiëntenvereniging. Het moet gewoon goed zijn en je wilt je volle aandacht richten op je bezoekers en/of toehoorders. Het is dan fijn als jij je niet druk hoeft te maken om de organisatie en die geheel kunt overlaten aan professionals met veel ervaring.


Onze opdrachtgevers, die zowel landelijk als internationaal opereren, vragen ons onder andere de volgende bijeenkomsten te organiseren:


  • (Internationale) Congressen/bijeenkomsten
  • Algemene Ledenvergaderingen
  • Online events, workshops, (algemene) vergaderingen en prijsuitreikingen
  • Workshops
  • Sportieve events, zoals golfdagen
  • Meerdaagse (groeps-)vergaderingen in binnen- en buitenland
  • Jaarlijkse uitreiking awards
  • Nieuwjaarsbijeenkomsten

Wat anderen zeggen over onze samenwerking

Maiko van der Meer
Maiko van der Meer

Board Advisor

In de periode 2015/2016 heeft Carolien met haar bedrijf ons bedrijf Marine Harvest Consumer Products ondersteund bij het opzetten van een nieuw Europees hoofdkantoor. Dit omvatte vele internationale contacten en de gebruikelijke secretariële werkzaamheden. Zij en haar team hebben dit op een zeer deskundige en plezierige manier gedaan. Ik beveel haar dan ook van harte aan.
Erik-Jan Hennis

Financieel Directeur  Sandstep Healthcare | Voorzitter NiRV

Carolien and her bureau Management Assistance are a true asset to our foundation.

She is a true entrepreneur herself and is therefore perfectly equipped to proactively support management.

With her team she does not only provide secretarial work but also assists in admin, event management and website content management.

Marianne Carriere
Marianne Carriere

Eigenaar Lumin BV

Management Assistance is voor Lumin een betrouwbare partij die ons secretarieel ondersteunt met taken zoals coördinatie en planning van trainingen en coachingstrajecten, agendabeheer en facturatie. Het voelt als een zelfstandige en betrokken collega, ondanks dat 90% van het werk remote gebeurt. Ook een prima flexibele oplossing voor andere MKB’ers. Je schaalt op in weken dat het druk is en mindert in weken dat het niet nodig is.
Virtual Office Angels